Jak skonsultować sprzedaż odzieży dziecięcej
Konsultanci sprzedaży odzieży dziecięcej mają unikalne cechy i wyższe wymagania niż sprzedawcy innych artykułów odzieżowych online. Kilka poniższych wskazówek, jak „przekonać” mamy, pomoże Ci skutecznie sfinalizować zamówienie!
Zobacz więcej:
https://eu.zonerama.com/wolka24eu/1179295
Rozszerz rozmowę z gośćmi na temat dzieci
Rozpoczęcie historii nie jest trudne, ale jak sprawić, by historia była długa, a nie nudna, jest wyzwaniem. Ty:
Postaw się w sytuacji rodziców lub osoby opiekującej się dziećmi, aby zrozumieć psychikę klientów.
Aktywnie zadawaj pytania dotyczące zainteresowań dziecka, np. jaki lubi kolor, jakimi zabawkami lubi się bawić na co dzień, w jakim środowisku jest najbardziej narażony, dodatkowo czego często uczy się od nauczyciela....stamtąd dając najwięcej rozsądna rada.
Zapamiętaj informacje wymieniane przez klientów, aby doradzić najbardziej odpowiednią cenę i produkt.
Naprawdę dbaj o dzieci zamiast zajmować się sprzedażą
Niektórzy konsultanci ds. sprzedaży internetowej często popełniają błąd skupiając się wyłącznie na sprzedaży i zapominając o uczuciach klienta, co też jest bardzo ważne. Pamiętać:
Szczera rada: Szczere pytania pokażą, że zależy Ci na dzieciach tego gościa, a nie tylko na sprzedaży.
Oferuj wiele zachęt: Skonfiguruj zasady, takie jak kup 2, zdobądź 1 gratis, kup 2 zniżki x %... aby uderzyć w psychologię chęci kupowania tanich towarów.
Rozsądna polityka zwrotów: kupowanie ubrań dla dzieci w złym rozmiarze, niewłaściwym modelu jest powszechne. Powinieneś czuć się komfortowo w polityce zwrotów, aby stworzyć poczucie komfortu podczas zakupów dla klientów.
W wielu zamówieniach wpisz Status sprzedaży ubranek dziecięcych
Zobacz więcej na stronie:
https://www.metooo.io/u/wolka24eu
Publikowanie sprzedaży jest dalekie od dzielenia się przemyśleniami na osobistej stronie. Jaki status jest „atrakcyjny”, co sprawia, że klienci chcą szybko zamknąć zamówienie?
Doświadcz sprzedaży odzieży dziecięcej online, pisząc Stt
Zawsze upewnij się, że Twój artykuł musi mieć wszystkie trzy części: wstęp, rozwinięcie i zakończenie, jak napisać konkretny artykuł sprzedaży odzieży dziecięcej w następujący sposób.
Nagłówek
Wspomnij o najważniejszej przewadze swojego sklepu lub promocji, którą realizuje.
Na przykład:
Odzież dziecięca od VNXK, towary tajskie, towary amerykańskie...: Uderzają w psychikę klientów, którzy chcą kupić towar eksportowy lub zagraniczny.
Kup 2, a 1 otrzymasz za darmo – Darmowa dostawa w całym kraju + X% zniżki: Dzieci często potrzebują dużo ubrań, więc klienci nie mają nic przeciwko kupowaniu dużej ilości, o ile czerpią z tego korzyści i czerpią z tego korzyści.
Część ciała
Rozwiąż problem z zaletami i zaletami produktu, aby klienci wzmocnili potrzebę zakupu.
Na przykład:
Materiał: gładki, chłodny nie podrażnia skóry dziecka, nie blaknie podczas prania w pralce.
Rozmiar: pasuje do każdego wieku (niemowlę, 1 rok, 2 lata...)
Cena: Konkurencyjna w porównaniu do podobnych produktów na rynku.
Kolor: jasny, piękny.
Koniec
Poruszaj się, zachęcaj klientów do natychmiastowego działania i podawaj dane kontaktowe sklepu, aby klienci mogli składać zamówienia w razie potrzeby.
Jak nakłonić sugestie do pozostawienia ilości i ceny:
Zobacz więcej:
https://mstdn.jp/@wolka24eu
Czas: Promocja jest ważna tylko do xyz dnia, tylko na dzisiaj.
Ilość: Stt sprzedaży odzieży dziecięcej powinien dużo wspominać o liczbie, na przykład zostało tylko 10 produktów.
Cena: Tylko 30% zniżki dla tych, którzy komentują poniżej.
Priorytet: Promocja dotyczy tylko pierwszych 50 komentujących.
Informacje kontaktowe: Aby klienci zapamiętali nazwę sklepu, prosimy o podanie prawdziwej nazwy związanej z dziećmi, takiej jak Kidsplaza, Baby Store… lub nazwy sklepu związanej z imionami dzieci, takiej jak Baby Tom Shop, Tit Mit Kupuj, kupuj Ku Bo…